Tuesday, April 10, 2007

החולה -איך הכל התחיל- מכתב ראשון

שלום,
קוראים לי אלה
אני בת 19 מרמת גן
פתחתי את הבלוג כי ברצוני לספר לכם את הסיפור השלי..., הסיפור אשר שינה את חיי.
הכל התחיל ב-7 לאוקטובר 2004 לפני כשנתיים כאשר קיבלתי צו גיוס ראשון לצה"ל, התרגשתי מאוד עם קבלת צו גיוס כיוון ששיאפתי הגדולה היא לשרת ביחידה קרבית
במשך השנה הכנתי את עצמי לבחינות ולכושר גופני רב שיבואו לפני הגיוס ליחידה הקרבית בה אני רוצה לשרת.
ב3 במרץ 2006 החלו אימוני הכושר הקרבי, כבר בסופו של האימון הראשון הרגשתי עייפות וצימאון עז.
שמתי לב כי שתיתי בצורה בלתי רגילה ( 2 ליטר מים בתום האימון)לאחר האימון הגעתי הבייתה עייפה מאוד, הרגשתי שאינני יכולה יותר לעמוד על הרגליים
לא יכולתי לסבול את המחשבה שאצטרך לקום מוקדם לאימון נוסף קשה ואינטנסיבי מחר.
בבוקר כשקמתי הרגשתי סחרחורת קלה וכן גם השתנה מרובה אשר תקפה אותי גם אמש.
חשבתי שבתום ארוחת הבוקר הרגשתי הנוראית שתקפה אותי תעבור.
אך לא, הרגשתי באותו בוקר רק הלכה והחמירה...כשסיימתי לאכול הרגשתי בחילה עזה, מן רצון להקיא.
למרות הרגשתי הרעה המשכתי ללכת לאימונים כרגיל.
לקראת סוף הקורס הרגשתי שראייתי נעשת מטושטשת ולא ברורה מרגע לרגע.
בנוסף הורי שמו לב כי רזיתי מאוד למרות שתאבוני היה מוגבר.
לא הבנתי למה כל זה קורה לי כיוון שכל משפחתי במצב בריאותי טוב, לכן עקב נסיבות אלה החלטתי להבדק אצל רופא המשפחה.

שלכם אלה.

4 comments:

liron-ori-liran said...

הבלוג שלכם כתוב בצורה מצויינת ומעניינת.
מהקריאה הצלחתי להבין מעט דברים על המחלה.
העיצוב ממש יפה.
בהצלחה בציון (:

נעמה said...

הבלוג כתוב בצורה מעניינת ומסוגננת.
מאפייני המחלה כתובים תוך כחלק מהסיפור ולא בפוסט של רופא מומחה... דבר המושך יות תשומת לב.
כל הכבוד!
אור, דניאל ודנה י'1

maayani77 said...

אהבנו את דרך הכתיבה שבה אתן מציגות את הפוסט כחלק מיומן אישי. בהצלחה בהמשך!

יאיר said...

דרוש המשך לבלוג (2007) והתקדמות בחיים או לפחות קישור למקום כזה:)
המשך יום נעים, יאיר

my-new-life.co.il